Journal of Tourism Sciences 2021 KCI Impact Factor : 2.61
Market Segmentation and its Determinants by participation motivation of Golf Exhibition's visitorsplication of MultiNomial Logit model
ABSTRACT
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고재용
/ 2005
/
A Study on Market Segmentation based on the motivation and Satisfaction of visiting Regional Festival: on the basic of Korean Traditional Drink and Rice Cake Festival 2004 in Gyeong-ju
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/ 한국호텔관광학회
7(2)
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권창희
/ 2005
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A Study on the Exhibition Services Organizer's Perception and Participant's Satisfaction
/ 한국조리학회지
/ 한국조리학회
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[thesis] 박종천 / 2003 / 국제전시회 참가기업의 고객만족도에 관한 실증연구 / 박사 / 동국대학교 대학원
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박진희
/ 2004
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The Influence of residents' perception toward tourism impact and individual characteristics on residents' preference of tourism development options
/ 관광연구
/ 대한관광경영학회
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배종길
/ 2004
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An Analysis of Participating Style of Participating Company in Fashion Related Exhibition
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/ 한국의류산업학회
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이민수
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/ 관광학연구
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정미혜
/ 2005
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The Effects of Trade Show Attendees' Performance on Behavioral Intention
/ 관광레저연구
/ (사)한국관광레저학회
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[journal]
조만태
/ 2005
/
The Relationship between the Service Quality Factor and Reparticipating Intention in Sports-Leisure Industry Exhibition
/ 한국여가레크리에이션학회지
/ 한국여가레크리에이션학회
28
: 145~157
[journal]
조윤식
/ 2005
/
The Effect Relation of Visitors' Motivation, Exhibition Attributes, and Visitors' Satisfaction
/ 관광레저연구
/ (사)한국관광레저학회
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[journal]
최정자
/ 2003
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A Study of Exhibition Attendees' Motivation and Satisfaction
/ 관광연구
/ 대한관광경영학회
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[thesis] 박종천 / 2003 / 국제전시회 참가기업의 고객만족도에 관한 실증연구 / 박사 / 동국대학교 대학원
[journal] 김봉석 / 2003 / 국제전시참가에 있어서 전시자의 선택요인에 관한 연구 / 관광연구저널 17(2) : 113~128
[journal] 윤선영 / 2005 / 중요도-성취도 분석을 이용한 테마파크 이벤트프로그램 개성방안에 관한 연구 / 관광경영학연구 99(1) : 235~255
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