Journal of Tourism Sciences 2021 KCI Impact Factor : 2.61
An Exploratory Study on Corporate Social Responsibility and New Strategic Management of Small Travel Agencies in Korea: Focusing on Types of CSR and Marketing Activities
ABSTRACT
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김남조
/ 2011
/
Phase of Low-Carbon Green Tourism Analyzed by Complex System Concept and Its Implications
/ 관광연구
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[journal]
민웅기
/ 2010
/
Theoretical Implication of Tourism Based Social Enterprise - Focusing on the Complexity Paradigm -
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[thesis] 민웅기 / 2013 / 여행사의 사회적 책임활동(CSR)과 고객충성도의 관계에 대한 연구 : 지속가능한 윤리경영 전략을 중심으로 / 박사 / 한양대학교
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[journal]
이애주
/ 2010
/
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[thesis] 조영림 / 2007 / 호텔 기업의 윤리경영이 윤리풍토와 기업의 사회적 책임에 미치는 영향 : 호텔 식음료 부서를 중심으로 / 박사 / 경기대학교
[thesis] 황희정 / 2013 / 관광의 공정성 지향 개념 구성과 척도 개발 : 정의론에 근거하여 / 박사 / 한양대학교
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