Journal of Tourism Sciences 2021 KCI Impact Factor : 2.61
A Study on the Importance of the Communication Skills of Open-kitchen Cooks on Customer Satisfaction through Knowledge Acquisition
ABSTRACT
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[thesis] 은종성 / 2013 / 블로그 특성이 만족과 구전의도에 미치는 영향 연구 : 소비자 지식수준의 조절효과를 중심으로 / 박사 / 대전대학교 대학원
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The Effect of Use of Nutrition Labelling on Knowledge and Perception of Nutrition Labelling, and Awareness of Nutrition Labelling Usefulness with among College Students
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The Effects of Service Providers' Verbal and Nonverbal Communications on Customer Satisfaction and Intention of Revisiting and Recommendation: Centering on Family Restaurants in Gwangju
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[thesis] 추윤경 / 2011 / 외식기업의 커뮤니케이션 유형과 비언어적 커뮤니케이션이 관계품질, 브랜드 자산에 미치는 영향 / 박사 / 계명대학교 대학원
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The Effect of Hotel Kitchen Work Environment on Job Satisfaction of Cook and Organization Commitment
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[thesis] 홍미나 / 2008 / 커뮤니케이션 유형과 비언어적 커뮤니케이션 요소가 서비스제공자 평가에 미치는 영향 : 서비스유형의 조절효과 분석 / 박사 / 경기대학교 대학원
[thesis] 황다혜 / 2015 / 서비스 제공자의 언어적, 비언어적커뮤니케이션이 고객감정과 고객만족에 미치는 영향 : 레스토랑 유형의 조절효과 중심으로 / 석사 / 경희대학교
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