Journal of Tourism Sciences 2021 KCI Impact Factor : 2.61
The Effects of Choice Attributes of Hallyu Star Souvenirs and Emotional Identification on After-Consumption Behavior : Focusing on Chinese Tourists
ABSTRACT
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강숙영
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A Study on Choice Attributes of Gift Souvenir: Focused on the Outbound Travelers of Jeju
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김성섭
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이경숙
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The Transnational Consumption of Korean Television Drama and the Development of Fandom: The Analysis of Chinese On-line Community of <Moon Embracing the Sun>
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[report] 한국콘텐츠진흥원 / 2011 / 2011년 KOCCA 포커스 / 한국콘텐츠진흥원
[thesis] 홍종필 / 2011 / 팬 커뮤니티의 공동체 의식이 동일시, 신뢰, 그리고 자발적 행위에 미치는 영향 : 소녀시대 팬 커뮤니티를 중심으로 / 석사 / 세종대학교 대학원
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K-POP & K-POP Star Influences on the National Image and Korea-Made Goods' Purchasing Intention
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