[journal]
김상호
/ 2004
/ 테트리스 게임을 위한 비젼 기반의 인터페이스
/ 한국정보과학회2004년도 봄 학술발표논문지
31
(1)
: 775~777
[journal]
이면섭
/ 2005
/
An Intelligent Characters for Fighting Action Using Genetic Algorithms
/ 정보처리학회논문지B
/ 한국정보처리학회
12
(3)
: 329~336
[book]
김승현
/ 열혈강의 JAVA PROGRAMMING
/ 프리렉
[book]
FRANK D. LUNA
/ 2004
/ Directx 9를 이용한 3D GAME프로그래밍 입문
/ 정보문화사
[journal]
안성옥
/ 2009
/
Efficiency 3D Baduk Game using DirectX and A.I.
/ 한국지식정보기술학회 논문지
/ 한국지식정보기술학회
4
(2)
: 45~52
[web]
/ Intel@Software: Open Source Computer Vision Library
/ http://software.intel.com/en-us/articles/intel-integrated-performance-primitives-intel-ipp-open-source-computer-vision-library-opencv-faq/
[web]
/ http://msdn.microsoft.com/ko-kr/default.aspx
/ http://msdn.microsoft.com/ko-kr/default.aspx
[journal]
안성옥
/ 2010
/
Elementary English Game with Motion Detection
/ 한국지식정보기술학회 논문지
/ 한국지식정보기술학회
5
(1)
: 115~120