본문 바로가기
  • Home

2010, Vol.11, No.3

Where All the Changes Come From: English Language Learners’ Perceptions of Feedback
조수경 | 2010, 11(3) | pp.1~21 | number of Cited : 2
English Learners’ Perceived Preferences for Different Types of Achievement Communication Strategies
김은주 | 2010, 11(3) | pp.22~39 | number of Cited : 3
Improving Self-Efficacy and Reading Performance through Individualized Reading Strategy Instruction
Lee, Kyoung Rang | 2010, 11(3) | pp.40~54 | number of Cited : 5
예비 영어 교사의 교사 언어에서 나타난 상호작용 조절 패턴
Kim, Hyun Jin | 2010, 11(3) | pp.55~78 | number of Cited : 20
CALL 연구관점에서 본 국가 이러닝 영어교육사업 고찰
Kim Heyoung | 2010, 11(3) | pp.79~105 | number of Cited : 5
대학생들의 읽기 토론 수업에서 블렌디드 러닝 활용의 효과
안미리 , JeongDongBin | 2010, 11(3) | pp.106~133 | number of Cited : 14
한국 대학생의 영작문 활동 시 나타나는 동료피드백의 양상 및 이에 대한 인식
Yi, Jyi-yeon | 2010, 11(3) | pp.134~161 | number of Cited : 33
읽기 전 학습 활동 유형이 고등학교 영어 학습자의 독해력에 미치는 영향
한희정 , Im,Byung-Bin | 2010, 11(3) | pp.162~189 | number of Cited : 6